Stránky

sobota 17. července 2010

AXA Bank to je děs

Chci se podělit s pro mě neuvěřitelnou story ohledně zakládání spořícího účtu u AXA Bank. Před časem začala AXA Bank v Čechách nabízet svůj spořící účet, nejprve s 3% a posléze s 2.5% úročením (při splnění doplňujících podmínek), info se objevilo třeba na iDnes. Mám účet u ING (INGKonto) už pár let a nemohu si stěžovat, taky mám mBank, ale AXA nabízela největší úrok, tak jsem se rozhodl to zkusit.
To byl nápad :-)

Anabáze:

  • 2.3.2010 - při pokusu o založení účtu online (Windows XP Pro CZ SP3 + Chrome 4.0) se stáhnul PDF soubor s nulovou délkou, tudíž jsem si smlouvu nemohl vytisknout, ihned odeslán mail s touto informací info@axabank.cz
  • 11.3.2010 - jelikož původní mail z 2.3. prozatím bez odpovědi. Zkusil jsem vyplnit žádost znovu a vytisknout, nicméně aplikace už psala Customer Unique Identifier Value není unikátní, tak znovu mail do banky s žádostí o řešení.
  • 24.3.2010 - první odpověď od banky, že "toto chybové hlášení znamená, že jste již jednou vyplněnou žádost odeslal. V takovém případě není možné zaslat další žádost, neboť je již jednou bankou registrována". No to by mě fakt nenapadlo :-) Nic víc, nic míň. O tom jak to budou řešit ani čárka. Obratem posílám odpověď, že to je mi jasné, jestli by mi tedy tu smlouvu mohli poslat jako přílohu mailu nebo papírově domů.
  • 26.3.2010 - Odpověď od banky:


Dobrý den,
v poslední době zaznamenáváme enormní růst zájmu o náš Spořicí účet. Vzhledem k vysoké vytíženosti systému se tak prodlužuje reakční doba. Chápeme, že toto zdržení nepůsobí dobře a podnikáme veškeré kroky k nápravě. Velice se omlouváme, ale v současné době zpracováváme žádosti klientů z dřívějším datem.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Tým Back Office
AXA Bank Europe, organizační složka
No chápu, nicméně v TV masáž už několik týdnů a evidentně s něčím nepočítali ...

  • 2.6.2010 - tak jsem si říkal, že 3 měsíce je dost velká trpělivost, ale asi ne. Zašel jsem si tedy raději přímo na centrálu do Lazarské. Paní na přepážce se mnou žádost v naprosto stejné aplikaci vyplnila a také jí to řeklo naprosto stejnou hlášku, že nemůže, že už jsem se registroval. Odpověděl jsem, že to ano, ale že to je už 3 měsíce! Paní byla ochotná, zavolala nějakou vnitřní linku s podporou a předala mi je na ucho, ať jím svůj problém vysvětlím??? To jsem udělal, bylo mi řečeno, že s tím se nedá nic dělat a ať počkám, že mi to domů pošlou. Úžasná banka, už chápu proč dostali novinku roku v soutěži Zlatá koruna.
  • 8.6.2010 - Nic nepřišlo, píšu mail.
  • 16.6.2010 - Zpráva z banky:


Dobrý den pane XXXXX,
zítra Vám odejde smlouva k podpisu. Omlouváme se za danou situaci.
S přáním příjemného dne
Tým Back Office
AXA Bank Europe, organizační složka

  • 17.6.2010 - smlouva skutečně mailem jako příloha dorazila. Jen trochu problém, jak jsem jí zakládal před více než 3 měsíci, měl jsem jiné telefonní číslo.
  • 18.6.2010 - šel jsem opět na centrálu do Lazarské s tímto požadavkem. Opět mě dost překvapila profesionální připravenost na takovéto drobné změny. Paní na pobočce mojí žádost napsala rukou na papír a přiložila k mnou vytištěným smlouvám a odeslala na centrálu do Brna, že tam to prý udělají.
  • 13.7.2010 - přišla potvrzená smlouva poštou s aktivačními instrukcemi. Na smlouvě je telefonní číslo špatně, jsme se trochu opotil, ale aktivační sms přijde na správné.




Účet je tedy po více než 4 měsících založen. V roce 2010 ve věku internetu, po x mailech a 2 návštěvách centrály. Tomu říkám spíš bankovní opruz roku.


Žádné komentáře:

Okomentovat