Stránky

středa 30. března 2011

Blbinka - Google Talk Guru

Dnes jsem narazil na tuto zprávu, že Google spustil odpovídací automat na svém GTalku. Tak jsem to hned musel vyzkoušet. Musím říci, že to funguje celkem pěkně. Je to služba z Google Labs, takže logicky nikdo neví zda vydrží. Jedná se o obdobu v USA dostupné služby Google SMS. To je mi na tom právě sympatické. Na mobilu nemusím spouštět "velký" prohlížeč, ale v instantním kecálkovi mám gurua a mohu se ho zeptat na pár věcí: počasí, kalkulačku, převody měn, definice, překlady, webové hledání a pomoc. Vše bez reklamy a obratem.

Stačí přidat guru@googlelabs.com do svého seznamu:



a můžete se vesele začít ptát:



3 komentáře:

  1. Dovolte mi, abych vám představil LE-MERIDIAN FUNDING SERVICES. Jsme přímo do čistého úvěru a financování projektů z hlediska investic. Poskytujeme finanční řešení soukromým / společnostem hledajícím přístup k finančním prostředkům na kapitálových trzích, tj. Ropu a zemní plyn, nemovitosti, obnovitelné zdroje energie, léčiva, zdravotnictví, dopravu, stavebnictví, hotely a atd. Můžeme financovat až 900 000 000 000 dolarů ( Devět set milionů dolarů) v jakémkoli regionu světa, pokud bude na projektech zaručena návratnost investic ve výši 1,9%.
    Le-Meridian financování.
    Email Kontakt info@lemeridianfds.com
    WhatsApp ... + 19893943740.

    OdpovědětVymazat
  2. SKVĚLÉ SVĚDECTVÍ JAK JSEM ZÍSKAL PŮJČKU Mám velmi důležitou zprávu, o kterou se mohu podělit s každým, kdo potřebuje půjčku od skutečného věřitele. Jsem rád, že se o tuto poznámku podělím s každým poté, co jsem já a moje žena prošli v rukou několika patetických chuligánů, kteří tvrdí, že nabízejí nějaký druh půjčky. Je velmi obtížné získat skutečného věřitele a díky půjčce za nejlepší půjčku, která mi pomohla s půjčkou, kontaktujte je, pokud potřebujete půjčku, a vraťte se mi později poděkovat. Slibuji vám, že vás nezklamou. kontaktní e-mail: - (pedroloanss@gmail.com) Díky.
    Nazgul William .....

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavá hračka. Dneska se tohle už děje prakticky běžně, i když si myslím, že na klasickou telefonickou podporu nic nemá. Jako spotřebitel mi ani nevadí, když není 24/7 a nikdo mi ten telefon hned nevezme. Ale když zavolají zpátky a řeší to se mnou člověk. Protože mě fakt nebaví řešit něco s automatem. Jinak ta callcentra jsou taky dost zajímavá. Kdysi u jednoho nebyla dobrá akustika prostoru a s firmou jsme tam byli něco řešit a to jsem koukal, jaký je to včelín. ;-)

    OdpovědětVymazat