Dnes jsem narazil na
tuto zprávu, že Google spustil
odpovídací automat na svém
GTalku. Tak jsem to hned musel vyzkoušet. Musím říci, že to funguje celkem pěkně. Je to služba z
Google Labs, takže logicky nikdo neví zda vydrží. Jedná se o obdobu v USA dostupné služby
Google SMS. To je mi na tom právě sympatické. Na mobilu nemusím spouštět "velký" prohlížeč, ale v instantním kecálkovi mám
gurua a mohu se ho zeptat na pár věcí:
počasí,
kalkulačku,
převody měn,
definice,
překlady,
webové hledání a
pomoc. Vše bez reklamy a obratem.
Stačí přidat
guru@googlelabs.com do svého seznamu:
a můžete se vesele začít ptát:
Dovolte mi, abych vám představil LE-MERIDIAN FUNDING SERVICES. Jsme přímo do čistého úvěru a financování projektů z hlediska investic. Poskytujeme finanční řešení soukromým / společnostem hledajícím přístup k finančním prostředkům na kapitálových trzích, tj. Ropu a zemní plyn, nemovitosti, obnovitelné zdroje energie, léčiva, zdravotnictví, dopravu, stavebnictví, hotely a atd. Můžeme financovat až 900 000 000 000 dolarů ( Devět set milionů dolarů) v jakémkoli regionu světa, pokud bude na projektech zaručena návratnost investic ve výši 1,9%.
OdpovědětVymazatLe-Meridian financování.
Email Kontakt info@lemeridianfds.com
WhatsApp ... + 19893943740.
SKVĚLÉ SVĚDECTVÍ JAK JSEM ZÍSKAL PŮJČKU Mám velmi důležitou zprávu, o kterou se mohu podělit s každým, kdo potřebuje půjčku od skutečného věřitele. Jsem rád, že se o tuto poznámku podělím s každým poté, co jsem já a moje žena prošli v rukou několika patetických chuligánů, kteří tvrdí, že nabízejí nějaký druh půjčky. Je velmi obtížné získat skutečného věřitele a díky půjčce za nejlepší půjčku, která mi pomohla s půjčkou, kontaktujte je, pokud potřebujete půjčku, a vraťte se mi později poděkovat. Slibuji vám, že vás nezklamou. kontaktní e-mail: - (pedroloanss@gmail.com) Díky.
OdpovědětVymazatNazgul William .....
Zajímavá hračka. Dneska se tohle už děje prakticky běžně, i když si myslím, že na klasickou telefonickou podporu nic nemá. Jako spotřebitel mi ani nevadí, když není 24/7 a nikdo mi ten telefon hned nevezme. Ale když zavolají zpátky a řeší to se mnou člověk. Protože mě fakt nebaví řešit něco s automatem. Jinak ta callcentra jsou taky dost zajímavá. Kdysi u jednoho nebyla dobrá akustika prostoru a s firmou jsme tam byli něco řešit a to jsem koukal, jaký je to včelín. ;-)
OdpovědětVymazat